2012-12-02

Az előző rész tartalmából


Novemberben mindig van egy pont, amikor a magazinos fotózások, cikkírások, karácsonyi termékválogatások, dekorálások és meghívások teljesen ellepnek, és az ünnepi hangulatom nem hogy fokozódna, mint inkább fokozatosan csökken. Ilyenkor muszáj szusszanni egy kicsit, és nem előhozakodni a blogon szezonális posztokkal, tematikus válogatásokkal (amivel valószínűleg már amúgy is rengeteg helyen találkozhattatok), de leginkább most azt éreztem, az a jó, ha semmivel sem hozakodom elő. 


Még szerencse, hogy a lelkes olvasók akkor is nézegetik a blogot, amikor a blogger kicsit offolja magát és próbál töltekezni, hogy aztán az ünnepi véghajrában talán a segítségetekre legyen. Advent első vasárnapján mi sem maradtunk "koszorú" nélkül - bár formailag ismét eltérve a megszokott koszorúalaptól - termésekből, díszekből, fagyöngyből, gyertyákból és egy üvegtálból készült el a kompozíció. További letisztult formavilágú, egyszerű ötleteket találtok a tegnap létrehozott ADVENT albumban a facebookon, ami decemberben folyamatosan bővülni fog.


A srácok sem maradtak hoppon, adventi naptár-házunk már a harmadik szezont szolgálja, töltögetjük rendesen a fiókjait. Egy pillanatra persze, elgondolkodtam valami újításon, de ha már én nem csináltam meg, nektek megmutatom, mire bukkantam. Ha naptár funkciót nem is adtok neki, az ötlet jó lehet még a karácsonyi csomagolás idején:


Szimpla papírzacskók, némi karton és dekorpapír felhasználásával készülhetnek el ezek a helyes állatfigurák, de szezonális, téli motívumokkal is díszíthetitek őket.






 Fotó: Kedvenc Otthon

Via

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: