2010-10-20

Faiskola

A gyerekszobákba dekoráció szintjén betörő természetnek vannak követendő szép, vicces és elrettentő példái is. Ez utóbbiak bemutatását hanyagolnám, az első két kategóriára viszont találtam képeket: a faágas sztorik mostanában nagyon menők. Az első kettőt szívből ajánlom, mert házilag is könnyen kivitelezhetők és a cuki-faktoruk is magas. Az utolsó kuckó gombákkal benőtt fövenye nálam épp határeset, mindenesetre nagyon barátságos, semmi kétség, hogy valami fiús-textiles változatban nagy sikere lenne itthon. Bogyó és Babóca sem álmodhatna szebbet magának.



Forrás 1, Forrás 2 

Share

Szólj hozzá!

5 megjegyzés:

Dekorella írta...

A második kép annyira jó! A falfestmény és a polc kombinációja annyira egyszerű és mégis látványos, ötletes. Imádom! :-)

Endy írta...

Nagyon jò a blog, nem ismertem eddig!

Kedvenc Otthon írta...

Dekorella,
én nem gondoltam volna, hogy erre a kombinációra igent mondok, de nekem is nagyon tetszik!

B.Tier Noémi írta...

Endy!
Köszi szépen! Üdv a blogon!

wire forms írta...

Nice post. I apprecite for your work.