2010-10-12

Kötöttségek

Nem vagyok egy kötögetős típus, anno, kiskamasz kreatívkodásom eredményeként a sálakig jutottam (maximum a hosszát variálva). Mostanság a kora reggeli fagyközeli élmények előhívják belőlem a puha, kötött holmik iránti vonzódást, nemcsak a ruházkodásban,  hanem otthon is. A színes pamutgombolyagok önálló installációjától kezdve a kötött ruhát kapott ferm Living vázákon át, egészen a téliesített párnákig, fotelekig sok minden el tudnék most "viselni".


Forrás


Share

Szólj hozzá!

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Odalennék egy ilyen puffért vagy fotelért. A legjobb, hogy meg is próbálhatnám, ha elő bírnám kaparni én is azt a kiskamasz-kori kreatívkodás élményeit! :-)De azt hiszem nagy röhögésbe fulladna. Kár...

B.Tier Noémi írta...

Én is így vagyok vele, bár ez esetben az egysimaegyfordítottal nem sokra mennék... :)