2010-02-08

Válassz, ha tudsz! Matricák a gyerekszobában

Egyszerű, gyors, koszmentes dekoráció a falimatricázás és csábító a gondolat, hogy pár perc alatt átvarázsolhatjuk a gyerek szobáját (a gigantikus matricadömpingben szorítkozzunk most csak a gyerekdekorokra), és bezsebelhetünk tőle pár elismerő pillantást - persze csak ha még elég kicsi ahhoz, hogy ne jöjjön rá: ezt ő is simán meg tudja csinálni...


A könnyű felhasználástól - no és attól eltekintve, hogy mi is használtuk ezt dekorációnak a gyerekjátszóban - nem vagyok feltétlen híve a matricáknak, mert nem szeretem a "teljesen készen van, nincs vele semmi dolgom" elemeket. A matricával könnyen túlzásba lehet esni; ha lehet, ne ragasszuk tele az összes üres falfelületet, mert zavaros lesz a látvány. Itt is, mint általában mindenben jobb az arany középút, a szoba berendezésének stílusához illeszkedve csak egy-egy hangsúlyosabb nagy mintát választani, vagy a piciket csoportokban elrendezni, akár egy sztori részeként.
 

Lehet kapni ma már olyan matricákat is, aminek színeit egy minta alapján én választhatom meg - így icipicit olyan, mintha én is benne lennék a tervezésben, készítésben. Persze ha igazán kreatívak akarunk lenni, saját magunk is gyárthatunk egyszerű matricákat, nemsokára megmutatom az én verziómat...

 
  
  
  
  
  
  
  
  
  

  

  
  
  
  
  
 

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: