2012-07-19

Nagy kékség - limitált kollekció az IKEA-ban



Nagy kékség néven India ihlette kollekcióra bukkanhattok az IKEA budaörsi áruházában (csak ott!), a különleges darabok korlátozott ideig, augusztus 6-ig kaphatók.





Bár csak tegnap kaptam a hírt, annyira megtetszett, hogy gyorsan élőben is megszemléltem az egzotikus keleti stílusjegyeket a skandináv praktikummal ötvöző darabokat. A kollekcióban használt indigókék és árnyalatai tényleg telitalálat, régóta vágyom egy ilyen színvilágra. Ettől függetlenül a nagy kékség helyett egy kis fehérséggel tértem haza, egy lerakónak nem bírtam ellenállni. Az árak, ahogy beharangozták: a szokásos ikeás baráti árak, kivéve talán a papírból készült függődíszeket, amikért tulajdonképpen mentem, és végül mégis otthagytam.

Ha passzol hozzátok ez a szín akár a lakásba, akár a teraszra, főleg a kollekcióban lévő textilekért érdemes meglátogatni az áruházat. De az egyedi díszpárnákon, szőnyegeken, ágytakarókon, fotelhuzaton, függőágyon kívül találtok ott asztalokat, vázákat, tárolódobozokat, gyertyatartókat is. Figyelem, az egyes termékek csak limitált számban kerülnek a polcokra, így minden darab igazi csemege a gyűjtők számára!






Részletes információt a termékekről itt találtok.

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: