2012-04-17

Rátapadva




Anno a lakásdekorálás véghajrájában fedeztem fel újra az öntapadós fóliákat. Azért újra, mert korábbi ('80-as évekbeli) emlékeimből rémlett, hogy színes változataival a tankönyveim borítóit vontuk be, egy márványmintás darabbal pedig egy asztalt "tuningoltunk" fel, és hát lássuk be, különféle okoknál fogva, de visszagondolva egyik sem kellemes élmény.


Előzetes élményeim okán ezúttal csak a sima fekete és fehér fóliákban gondolkodtam, előbbiekből a srácok nevének betűit vágtam ki és tapasztottam a színes falra, utóbbiakból osztást készítettem egy egybefüggő fehér bútorlapból készült szekrényelemre. Mindkét megoldás optikai illúziót eredményezett: a feliratot festésnek, az osztást fiókoknak nézik a gyanútlan látogatók, és bár azóta nem készült újabb matrica-dekoráció, teljesen rátapadtam a témára. Találtam pár hasonló példát, különböző lakásokból, amikben közös a fehér bútor és a fekete fólia, no meg az egyszerű, háromszög minta használata - a legtöbbje az ikea-hack kategóriába tartozik. Nézzétek: 











Van, aki ezt nagyüzemben végzi, kreatívan hozzácsapva a házi készlethez a szigszalagot is. Jó hír, hogy már itthon is kapható ennek izgalmasabb változata: a dekortapasz névre hallgató zseniális öntapadós szalagokkal rendkívül gyorsan és egyszerűen dekorálhatunk mindenféle felületet. Muszáj lesz beszereznem pár gurigát...


Via , Via2

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: