2012-02-02

Tapéta-orgia



Amikor rátaláltam ennek a dán lakásnak a képeire, az első gondolatom az volt, hogy A. a tulajok beszabadultak egy tapétaüzletbe, ahol egyszerűen nem tudtak választani, és mindet hazahozták; B. ezek tapétában utaznak.


Ahogy gyorsan utánaolvastam (ez mondjuk túlzás, mert dánul nem tudok, a Google fordítóról meg inkább ne is beszéljünk, humoros kis mondatokat rakott össze - mindene volt a szövegnek, csak értelme nem), a B. verzió jött be. Ráadásul a ház, amelyben a lakásuk található, a földszinten a tapétákat, falpaneleket, textileket kínáló üzletet is magában foglalja, ahogy azt a  Tapet Cafe feliratú cégtábla jelzi.

A tapéta-eklektika néhol jólesik a szemnek, néhány esetben mondjuk már sok is (az biztos, hogy nagy a választék :), de mindegy is, mert a konyha-étkező kombó szerintem mindent visz a bevállalós arany-fekete összeállításban! Érdemes megnézni, ahogy a horizontálisan csíkos tapéta szinte szétrobbantja (finoman szólva is tágítja) az étkező terét, nem árt ezeket a trükköket alkalmazni, a csíkokért én spec. amúgy is odáig vagyok!

Nektek melyik tapéta jön be?













Forrás

Szólj hozzá!

1 megjegyzés:

hentaii írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.