2011-11-08

Válaszol a lakberendező 3. - Autómánia

Gyerekszoba-szakértőségem legújabb feladatának elég szórakoztató volt utánajárni. De kezdjük az elején. Kérdés érkezett: 

Kisfiunk másfél éves korára teljes jármű-függő lett. Persze, az igazi autó is megteszi, de nem tudunk elmenni egyetlen pénzbedobós autó, vonat, repülő, stb. mellett. Mivel szerencsékre van még szabadon felhasználható hely a gyerekszobában, arra gondoltunk, jó lenne odatelepíteni valami - lehetőleg kézzel barkácsolt, de ötletes és igényes - autót-járművet.

Van esetleg ötletetek, vagy láttatok jó megoldást ilyesmire?


Kriszta levelét sokáig tartogattam, barátkoztam vele. Hiába van 2 gézengúz itthon, vagyis mindenben a fiús dolgokra vagyok rákattanva, a túlspilázott formavilágot gyerekszobákban nem szeretem. Ráadásul annyi matchbox, közepes és gigaméretű játékautó és autós mintájú egyéb dolog halmozódhat fel egy kissrác szobájában, hogy még egy gyerekméretű darabot én spec. nehezen fogadnék be, és nehezen is ajánlanék.

Aztán mégis találtam helyes megoldásokat, egyrészt azon az alapon, hogy ha lassan esedékes az alvóhely váltás - kiságyról nagyfiús ágyra -, akkor megoldás lehet egy szimpla gyerekágy átalakítása autós ággyá, a gyerek addikciójának kielégítésére. A neten körbenéztem, milyen a készen kapható felhozatal, de a többséget az esztétika-terrorista kategóriába soroltam, néhány példány meg az ára miatt horror. Így maradt az ikea-hacker tuti verzió:


A fenti kb 10 perces munka, és igen költséghatékony. Ez lett a másik kedvenc, iszonyú profi: az alapja akár egy emeletes ágy váza is lehet, amin csak a felső fekhelyet hagyjuk meg alvófelületnek, az alját pedig beépítjük lakóautónak. A fiúk helyében nekem nagyon kellene egy ilyen!!!



Néhány instrukcióért és további csinos változatokért fáradjatok át a Gyerekszobára


Forrás 1, 2

Korábbi kérdések-válaszok a témában:
Válaszol a lakberendező 1. - Textil a falon?
Válaszol a lakberendező 2. - Vagány színek lányszobába



Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: