2010-09-09

1000 tó / 2

A skandináv szigetvilág partmenti házainak bemutatóját beelőzték a Helsinki Design Week kiállításain készült friss fotók, amik Szandra és Gábor jóvoltából landoltak a postaládámban (igaz, az első témára is ők adták az inspirációt, bepótoljuk később).


Figyelem, a finn fővárosban pár hónapig időző páros kizárólag a Kedvenc Otthon kedvéért dokumentálta a láttotakat!!! Hálás köszönet érte! Rengeteg fotót kaptam, az összkép igen vegyes: pitypangoktól a szárnyas eszkimóig minden volt ott. Íme:



Forrás: Szandra saját fotók


Még több finn design itt:  1000 tó / 1 

Share

Szólj hozzá!

6 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Nagyon tetszenek azok a színes üvegtéglák... valahogy finomabbak, mint amiket eddig láttam. Persze, nincs közöttük fuga vagy cement (vagy mi), talán ezért, de nagyon szépek, köszi!

aletta írta...

Az utolsó képen lévő lámpa amilyen egyszerű ötletből indult ki, annyira nagyszerű lett. Gyönyörű!

Kisflanc írta...

Én a pitypangra szavazok és a kerekeken guruló tölcséres valamire, nem tudom mi lehet az de klassz!

Unknown írta...

Én a táncosnők festményt szerettem a legjobban! Jó cikk volt, köszi!

B.Tier Noémi írta...

Mindenkivel egyet tudok érteni, nekem is ezek voltak a kiemelt-tetszetős vagy éppen dilemmázós (lásd üvegtölcséres bizarr szerkezet) dolgaim. A táncos képsorozat azért is jó, mert nagyon jó, hogy a pár centis hátlap segítségével kiugrik a térből.

Alexandra Tóth írta...

Nekem is a táncos sorozat volt a kedvencem! Végre valami, ami még ecsettel készült és festmény formája van.... :)