2011-09-06

Poszter saját fotóból - bevállalnád?

A minap meglestem a Kecskeméti utca egyik újdonságát, a bő egy hónapja nyílt Lila Körte Cafe-t. Egyrészt teszteltem a ház kínálatát (tényleg isteni), másrészt kíváncsi voltam a fotográfus barátunk által lőtt képekre, amelyek nem csak hagyományosan, keretbe foglalva szerepelnek az enteriőrben, hanem gigantikus poszterekké nagyítva virítanak üveg/plexifalakon, ajtókon.


A fotókkal való dekorálás nekem is mániám.  Hatalmas dísztelen fehér gardróbszekrényünk kifejezetten ebből az okból készült sima bútorlapból, mondván előbb-utóbb egy saját fotótapétát kap majd.


Aki kedvet érez ehhez az egyedi dekorációhoz, először is álmodja meg a képet, mi az, amit mostantól egy jó darabig szívesen elnézegetne a kérdéses helyszínen. Nem biztos, hogy egy családi kép lesz a befutó. Ha ez megvan, szükség van egy jó minőségű, nagy felbontású fotóra (persze, minél nagyobb felületre kerül a kép, annál inkább fog ez számítani). Saját fotó vagy technika híján választhatunk erre specializálódott cégek netes fotókatalógusából is, bár én inkább a személyes, egyedi  megoldásokra szavazok. Ezután már csak egy grafikai stúdióba kell elzarándokolni, ahol kérés esetén (fel)javítják a fotót, aztán pedig a kívánt méretben és formában elkészítik.

A végeredmény lehet vakrámázott vászonkép, lehet üvegfólia, a nagyított fotó kasírozható plexire, bútorra is, vagy egyedi papírtapéta nyomtatható belőle. A lakás új fókuszpontját egy kis helyi direkt vagy rejtett világítással is érdemes kiemelni. lakberendezés


Forrás 1, 2

Szólj hozzá!

1 megjegyzés:

Csibe írta...

Nagyon jó ötletek!
Saját készítésű fotókkal szeretnék én is dekorálni...ebből eddig kettő meg is valósult :)...igaz nem túl nagy méretekben...van a kisManóról egy 50x70-es...és egy "virágszálas" 60x120-as vakrámázott vászonkép...
Köszi a többi ötletet is!