2012-04-26

Napi DIY: Színmozaik



Egy roppant egyszerű, de kissé időigényes projektet abszolváltam a minap egy használaton kívüli színkártya beáldozásával. Annyira jó ez a sokféle árnyalat egymás mellett, hogy úgy gondoltam, jobban járunk így, egy képbe komponálva őket, mintha a fiók mélyén lapulnának.





A mozaik hatás érdekében 2x2-es darabkákat mértem és vágtam ki minden tételből.



Aztán egy kartonlapra kerültek, a ragasztót (jelen esetben az univerzális decoupage ragasztót használtam) ecsettel vittem fel a kartonra, a mozaik lapocskákat így lehetett a leggyorsabban egymás mellé rögzíteni.


A keretbe foglalt kartonra egy grafikai programmal felirat is került, a miheztartás végett... Egyébként, ha teljesen szabályos mintát szeretnénk, akkor a kartont a ragasztás előtt érdemes felparcellázni, vagyis kijelölni minden egyes mozaik lapocska helyét. Ha ettől eltekintünk, hasonlóan kissé kusza színes sorokat fogunk kapni:


Fotó: Kedvenc Otthon

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: