2010-07-11

Üzletmustra: Coin

A minap a Coinban jártam. Célirányosan mentem, mert fülest kaptam egy fotózott lakás tulajdonosától, hogy milyen klassz ott a párnaválaszték.


Eddig még azt sem tudtam, hogy a Dorottya utcai olasz nagyáruházban lakáskiegészítők is kaphatók, de ez teljes mértékben az én tájékozatlanságomnak köszönhető: annak idején, amikor a Coin megnyitásáról szóltak a hírek, én leragadtam a ruhakollekcióknál, és Paris Hilton megjelenésénél - ez elég volt ahhoz, hogy egy ideig felé se nézzek az üzletnek.


Pedig lakber fanoknak érdemes ide is elzarándokolni, mert a bolt mélyén tényleg rengeteg szépséges lakásdekoráció közül lehet válogatni, az árak pedig igencsak kedvezőek. Ráadásul most 30-50-75 %-os kedvezménnyel kapható minden. A hétvégi látogatással a terasz nyert néhány párnát és terítőt, no meg Citronella gyertyákat a szúnyogmentes estékért:


Néhány kép az üzletről...


...és pár termék a Coin oldaláról: 


PS: ugye, hogy érdemes elnézni? Minőségi termékek, bőséges választék, nagyon kedves eladók várnak Titeket. Ami a ruhákat illeti, saját márkájuk, az OVS kifejezetten az alsó árkategóriát képviseli, a gyerekruha osztály is pazar!

Forrás

Share

Szólj hozzá!

Nincsenek megjegyzések: